Sunday 22 October 2017

რუსთავის სსიპ №15 საჯარო სკოლის სამოქალაქო განათლების კლუბი:
      ,,მე - აქტიური მოქალაქე"
          2017 - 2018 სასწ.წელი

ფეხბედნიერი იყოს კლუბისთვის ჩემი ლიდერობა. გაცნობიერებული მაქვს ის პასუხისმგებლობა და პატივი, რომელიც მომანიჭეს კლუბის წევრებმა. მახსენდება ის დღეები, როდესაც ვიყავი ჯერ კიდევ პატარა და არ შემეძლო ვყოფილიყავი კლუბის სრულფასოვანი წევრი და ჩემი აქტიურობა შემოიფარგლებოდა მხოლოდ ვოლონტიურობის პრინციპით. ბედნიერი ვარ, რომ არა თუ წევრი, არამედ უკვე კლუბის ლიდერი ვარ. გავაგრძელებ წინამორბედთა გზას და კიდევ უფრო მეტი გამოცდილებითა და შინაგანი მოტივაციით შევუდგები კლუბის თითოეულ წევრთან ერთად სამოქალაქო აქტივობებს, შემდეგი დევიზით : ,,მე მაშინ ვარ წარმატებული, როცა თქვენ ხართ წარმატებული!
                                                            
                                                                 პატივისცემითა და კეთილი სურვილებით, 
                                                                            ეთო გვალია.

No comments:

Post a Comment